Double Bachelor's degree: Degree in Business Administration and Management and Degree in Tourism

MARTÍ OCHOA, JULIA LORENA

Category: ADJUNCT LECTURER PART TIME T1
Academic profile: Bachelor's degree / pre-EHEA degree / engineering degree
Department: ECONOMICS AND BUSINESS
Email: julia.marti@udl.cat

Teaching

Teaching Course Subject
Màster Universitari en Màrqueting de Mitjans Socials 1 MASTER'S THESIS
Grau en Disseny Digital i Tecnologies Creatives - UdL 2 SOCIAL DATA BENEFITS
Degree in Design and Creative Tecnologies 2 SOCIAL DATA BENEFITS
Doble titulació: Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Turisme 3 STRATEGIC MARKETING IN TOURISM
Degree in Tourism 3 STRATEGIC MARKETING IN TOURISM
Degree in Design and Creative Tecnologies 3 COMMUNITY MANAGEMENT
Doble titulació: Grau en Geografia i Grau en Turisme 4 STRATEGIC MARKETING IN TOURISM
Doble titulació: Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Turisme 4 PUBLIC MANAGEMENT OF TOURISM
Degree in Tourism 4 PUBLIC MANAGEMENT OF TOURISM
Degree in Business Administration and Management 4 PUBLIC MANAGEMENT OF TOURISM

Research

Research projects Start date End date Main researchers
Revalorización de los destinos a través de los aspectos semióticos de la imagen gastronómica y del contenido generado por los turistas (GASTROTUR) 11/01/2022 30/09/2024 NATALIA DARIES RAMON, ESTELA MARINÉ ROIG
Thesis Year Direction
Airbnb's Users Voice: User-Generated Content Representativeness, Sentiment Analysis and Social Media Impact 2024 Martin Fuentes, Eva; Ferrer Rosell, Berta
Publications Year Authors Type
Guía de Buenas Prácticas para las webs de los Destinos Turísticos Inteligentes 2024 Daries, N.; Marine Roig, E.; Cristobal Fransi, E.; Martí Ochoa, J. Llibre d'investigació
A los usuarios de Airbnb les gusta Madrid en otoño 2024 Marti Ochoa, J.; Martin Fuentes, E.; Ferrer Rosell, B. Article en revista divulgativa
The Voice of the Guests: Analysing Airbnb Reviews as a Representative Source for Tourism Studies 2024 Marti Ochoa, J.; Martin Fuentes, E.; Ferrer Rosell, B. Article d'investigació
Airbnb on TikTok: Brand Perception Through User Engagement and Sentiment Trends 2024 Marti Ochoa, J.; Martin Fuentes, E.; Ferrer Rosell, B. Article d'investigació
Los contenidos creados por los usuarios redefinen la imagen de marca: así pasa con Airbnb en TikTok 2024 Marti Ochoa, J.; Martin Fuentes, E.; Ferrer Rosell, B. Article en revista divulgativa
Revisión de la Literatura Científica sobre Airbnb: Pasado, Presente y Futuro 2024 Marti Ochoa, J.; Martin Fuentes, E.; Ferrer Rosell, B. Article d'investigació